En julklapp att hänga i granen.

 Här kommer en liten ”mjölkkartong”. En gullig liten present att hänga i granen? Jag tycker det är kul att göra egna personliga presentaskar. Längre ner i inlägget hittar du en länk till en sida där det finns en hel massa mallar till roliga askar, och andra saker!

julklapp41

Detaljer.

  julklapp  julklapp1

 julklapp2 julklapp3

Om ni känner att det kliar i fingrarna efter att sätta igång med något liknande projekt, kan ni titta in HÄR för att hitta mallar! Det finns flera liknande sidor på nätet, alla med lite olika utbud. Det är bara att leta sig fram!

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

21 responses to “En julklapp att hänga i granen.

  • Scraptroll

    vilken otroligt söt kartong och såå härligt vintrig. lade såklart länken i mina favoriter där fanns ju så mycket att titta på

  • sussies

    Oj, vilken jättesöt kartong!! Så kul att få såna gåvor, det UPPSKATTAS verkligen.
    Det här måste jag prova.
    Tack för länken till alla mallarna, superkul!! 🙂

    Kramis!

  • Camilla C.A

    Vilket gulligt paket. Ska nog ta mig en titt på länken;).
    Ha det så bra och jag kommer garanterat återkomma för mera inspiration!

    Kram kram

  • mia

    men gud vilken kul ide att använda en mjölkkartong!! super snyggt

  • Anna

    Superfin, tror att jag ska göra några att ge bort till jul! Super att fylla med julkolor eller något annat gott 🙂

    Tack för idéen!
    Anna

  • Gunilla

    Men du vilken söt kartong! Ser svår ut att göra, men den är verkligen kanonfin! När jag rustat mig med mycket tålamod ska jag ge mig i kast med att göra ett par såna… Nåja, börja med en iaf få se hur det går.:-) Ha det så bra! Kram G

  • JezzzA

    Super snygt gjort!

  • Cicci

    Önskar att tiden räckte till att göra julklappar. Just nu står annat på min prioriteringslista.
    Är det flowersoft på luva och fåll?
    Det blev sååå effektfullt.
    Kramiz

  • Ulrika

    Vilken otroligt läckert kartong … det var verkligen något att fundera på … 🙂

  • ScrapKia

    Den här asken är sååå fina, har ju sett den på ”riktigt”! 🙂

    kram
    Kicki
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

  • Lotta

    Helt bedårande!!!
    Klar liftvarning!

  • Kamilla

    OOO så läcker!!!
    Måste nog fundera på att handla pandurostämplarna 😀

  • sussies

    Hej igen, kom på att jag skulle ha frågat dig om mall till den där urläckra ”chokladasken” du gjorde på scrapträffen i oktober. Är det nåt du vill lägga ut här? Måste bara testa att göra en till min svågers 50-årsdag.

    Kram!!

  • mia.t

    Oj, så mycket snyggt det fanns här hos dig!!

    Vilka underbara skapelser, alldeles stum av beundran!

  • sandra

    Åhh! Du är bara bäst! såå fin !
    Skulle jag få ett sånt fint paket skulle jag inte vilja öppna det;D

    Ha en trevlig helg!

    Kramisar Sandra

  • Lisbet

    Jisses, du är så begåvad och kan göra så underbara små pysselpresenter. En fröjd att komma in till dig.

  • Sofie Hedberg

    Men åh va fin 🙂 Och det står mitt namn på den 😀 Skulle inte vilja öppna ett sånt fint paket om jag fick ett! 🙂

    Kramar Sofie

  • Malin

    Jädrans så läckert!! Jättefin!
    Och tusen tack för länken! har lagt den i favoriter nu så jag kan gå in och hitta på nåt skoj ;P

    ha en härlig helg!

    Kram!

  • Anneli

    Stämpelbodens DT var här å spanade!
    Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter…
    http://stampelbodens.blogg.se/
    Kram Anneli

    Pssst Vi har släppt nya stämplar också, kom å kolla!

  • Lilla pyssel Inger

    WOW vilken fin mjölkkartong och LO du har gjort sedan sist var helt underbart gillar jättemycket:)
    Tack snälla för att du är så god och delar med dig av hemsidan med alla roliga mallar KANON!
    Tack snälla för kommentaren och besöket hos mig blir ALLTID lika glad över att du lägger igen några rader och att du skriver så fint om mig gör mig extra GLAD:)
    Sköt om dig och ha en underbar söndag, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

  • Jeanette

    Absolut helt underbar. Gud så super duperfin det blev. Mm den tåls att titta på när den hänger i granen. Kram Jeanette

Kommentera

