Awards!

Gissa om jag känner mig hedrad?!? Jag har fått två awarder!

Den här har jag fått av Ulrika och Mia

award21

Den andra har jag fått av Kicki!

kreativ_blogger_award_copy

Dessa ska båda skickas vidare till 5 personer, med motivering till varför de ska få den. Jag skickar båda awarderna vidare till följande…

Kamilla. Min allra bästa scrapkamrat, som tyvärr bor ganska långt bort.. Otroligt inspirerande scrappare!

 Inger. Väldigt inspirerande tjej! Har ni sett hennes altrade alster?!?

Kristina. En verklig multipysslare! Bra på allt hon gör!

Kicki. Måste få skicka lite uppmuntran tillbaka till henne! Har ni missat hennes blogg, och kort, måste ni ta er tid för ett besök här…

Malin. Detta är en blogg som garanterat gör dig glad! En kåsör med glimten i ögat, och dessutom en ”talangproppad pysslare med klös”!

Jag skulle kunna lägga till en hel lista med pysslare, som förtjänar uppmärksamhet och awarder! Bla. alla på min blogglista! Alla som har engagemanget att hålla sin blogg igång, trots dygnets få timmar, ska åxå ha en eloge!

Förutom ovanstående, har jag blivit utmanad av Kicki!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag sitter i skrivande stund framför datorn, trots att jag har ”tusen& en” andra, till synes viktigare saker jag borde göra…

2. Jag har så många pysselidéer i mitt huvud, (som jag inte hinner med att göra) att jag har börjat gå omkring med en liten anteckningsbok… (Nördvarning?)

3. Jag har alltid haft serviceyrken, och älskar att träffa folk! Vissa dagar kan jag dock bli så trött på att vara ”serviceminded”, att jag fantiserar om att ha ett jobb där man ”slipper” möta så många människor… Förslag? 😉 Det är tur att det går snabbt över!

4. Jag är INTE lat, men bekväm….

5. Jag gillar pysselträffar! Överlägset bäst sätt att bli inspirerad! Dessutom är det alltid trevligt folk på pysselträffar.

6. Jag tittar rätt lite på TV. Det enda jag verkligen följer är Grey´s Anatomi och Desperat Housewifes. Ett befriande avsteg från verkligheten, och vardagen. Annars är ”vetenskapskanalerna” bra! Finns alltid nåt att se på dem om man är Tv-sugen.

7. Jag är värdelös på att skriva i min blogg! Jag lägger mest bara upp alster! ”Thats it” liksom…. Önskar att jag kunde ösa ur mig på det sätt som Malin gör! Hon skriver direkt från hjärtat, utan omsvep och vidare krusiduller! Underbart!

Och nu kommer det värsta… Utmana 7 st… Gaaahhhh…..

Kan jag få göra ett undantag från regeln här???? Jag utmanar alla som har tid och lust, till att skriva ner 7 saker om sig själva! Lämna gärna en rad hos mig om ni nappar, för jag vill gärna läsa mer om alla er ”cybervänner”! Hoppas att jag inte trampar någon på tårna med detta!

Ha en skön kväll allihopa! Jag återkommer snart med lite alster….

sign

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

8 responses to “Awards!

  • Kicki

    Du är väl för gullig!! TACK för awarden!! 😉

    kram
    ScrapKia
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

  • Malin

    NÄmen gud va gullig du är! Och vilken mysig motivering! Jag blir alldeles rörd =)

    Kram!!

  • sussies

    Åh, vad kul med awarder!!!!
    Nu Annica, så har jag lagt in 2 nya alster i min blogg och på lo:n provade jag att vika en sån där fin blomma som du har på några av dina kort. Blev ganska nöjd med den förutom att den har så lätt att glida isär. Har du nåt tips hur man kan undvika det?
    Tack för ditt senaste inlägg hos mig! Du fick igång mig iallafall att lägga in lite nytt, har varit lite lat på den fronten på sistone, hmmm!
    Kul att se att du hade kul på Hörneforsträffen och vad mycket fint du fick gjort och som alltid så blir jag inspirerad av att kika på allt fint du gör.:-)
    Förresten, vet du har jag ska göra för att man inte ska komma till min gamla blogg när man klickar på mitt namn i inlägg? Vill ju att man ska kunna komma till min nya blogg istället.
    Maila mig gärna om du har nån lösning på det.

    Kramis!!

  • sussies

    Jag kom på vad det var för fel, så det problemet är iallafall tillfälligt löst.

    /Strulmajan

  • Lilla pyssel Inger

    TACK snälla Annica för att du har delar med dig av dig själv det var riktigt kul att läsa. Så skönt att andra är som en själv för jag är också så himla dålig på att skriva på min blogg jag lägger också mera tid på mina alster å bilder!
    Å VAD JAG BLIR GLAD FÖR AWARDÉN VAD DU ÄR GOD TACK SNÄLLA DEN FÅR DU TILLBAKA PÅ EN GÅNG 🙂
    Sköt om dig och må så bra STORA kramizar från lilla pyssel Inger:)

  • Anita/AniLi

    Kul att få läsa om dig!
    1.Ja datorn tar mycket tid!
    2.Beundrar dig som har så mycket idéer!
    3.Kanske stå vid ett löpande band, nja kanske inte!
    4.Ja det är ju en stor skillnad!
    5.Där håller jag med dig till 100%!
    6.Är det scrappandet som får den andra tiden? Tycker att så har prioriteringen blivit för mig.
    7.Gör inget!! Är så roligt varje gång du lägger ut ett nytt alster! Vi är alla bra på olika saker. Tycker själv att just skriva i bloggen kan vara svårt ibland. Bara fortsätt som du gör!

    Om jag nappar på utmaningen? Kanske när inspirationen och tiden kommer!

    Tills dess väntar jag med spänning på att få se kommande alster från dej!

    Kram/Anita

  • Kristina

    Så GLAD att du skickade awards till mej…TACK ,blir alldeles rörd…tack!!!

  • Kamilla

    OMG vännen du är så gooo..jag blir alldeles rörd …saknar dig o hoppas att vi snart får träffas igen 😉
    Kramar i massor!!

Kommentera

