Ett par julkort.

Här kommer ett par julkort igen! Först ut är ett kort, där jag för ovanlighetens skull har färglagt en motivstämpel! Jag tycker att de här vinter/julstämplarna från Panduro, är jättesöta! De små tagsen har jag tryckt ut med min Word Window Punch. Väldigt praktisk sak… Jag har lagt lite ”bling” på snöflingorna, men det syns väldigt dåligt här.

Nästa kort är lite mer ”jag”… Stämplarna är mina favoriter från Stempelglede, ”Grunge Collection”, och Crafty Secrets, ”vintage christmas”. Jag har åxå gjort kortet i ett annat, lite mindre format. Det kändes kul med lite variation.

Framsida. (Tyvärr en dålig bild…)

Insida, med gott om plats för personlig hälsning.

Baksida.

Ha en riktigt härlig helg! Själv ska jag på pysselträff, så helgen kommer att bli jättebra!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

11 responses to “Ett par julkort.

  • Jessica

    Men, så mycket snyggt du har! Jag lägger genast till din blogg i mina favoriter!
    Smart att använda wwp-punchen till att göra tags, den idén tar jag med mig!

    Jessica

  • Scraptroll

    jätte fina kort.

    gillar det översta lager ,på lager, på lager, på..hmm..lager 😉

    på det nedre tycker jag det var smart med den lilla flärpen som gör att kortet håller sig stängt

  • Anneth

    Så vackra kort! Gillar främst det understa – det hade så många vackra detaljer som gör helheten helt underbar! Liftvarning…

  • Kamilla

    OOo såfiint 😀 men vad fubbit att du får åka på scrapträff …själv ska jag läsa 5 rapporter och kommentera dessa 😦 så jag har det jag gör…
    Kramizar!

  • Lotta (lof)

    Två fina kort – väldigt olika varandra. Gillar båda.
    Tack för beskrivningen jag fick mailat – har inte försökt mig på det än, men ska på scrappdag på söndag, så då blir det väl något försök…

    Ha det så bra!!

  • mia

    vilka superfina kort du gjort!! jag hade verkligen bestämmt mig för att inte göra några jul kort i år men jag blir så himmla sugen när jag ser alla dina fina kort. Vem vet jag kanske gör nåt ändå!!
    Vad kul med scrapträff!

  • Malin

    Underbart söta kort!

    Ha en härlig helg!

    Kram!

  • Gunilla

    Så fina julkort!! Alltid lika skoj att kika in här och titta på dina nya alster. Ha så kul på pysselträffen och tack för lycka-till:et! 🙂 Kram G

  • Susanne Bylund

    Wow Annica!!! Vilka underbara julkort!! Så fint med andra färger än de traditionella julfärgerna. Det undre kortet blev genast min favorit! Har blivit så förälskad i grunge-stämplarna och fint med hålet inuti den stämpeln!!! Kanske nåt att ”lifta” framöver, även om jag är klar med mina julkort så kan jag nog klämma fram ett till.:-) Ha en jättebra scrapträff i Hörnefors!!

  • Olivia

    sååå fina saker du gör 🙂
    men du hur var det man gjorde det där med embossing som du gjorde på några Lo´s på träffen ?? Hädde du först stämpeldyna på papperet sen på vitt pulver på hela eller hur gjorde du ? 🙂

  • Ulrica

    Åhh så tjusiga kort! Du är såå bäst! Dessutom har jag ngt till dig i min bogg! =)

    Ha det bäst, kram

Kommentera

