Kort, kort, kort…

Jag har mest julpysslat på sistone, men jag har inget att visa upp riktigt än… Det får bli lite diverse kort under tiden!

Ett Grattiskort till en Modo supporter…

Insidor och baksida.

  

 

Ett Grattiskort till en otroligt gullig 30 åring!

Detaljer

  

 

Ett bröllopskort… 

Detaljer och baksida.

  

 

Nu är det åter till pysselbordet för att fortsätta med julpysslet! Ha en riktigt bra dag allihopa!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

21 responses to “Kort, kort, kort…

  • Tina W

    Finfina kort! 😉 Speciellt det gröna tycker jag! 😉
    Kraaamar!

  • wildärtan

    Vilket karlaktigt kort du fick till i svart-rött-beige! Föredömligt:-) Jättesnyggt är det oxå och finurligt att använda BIA, som jag antar att du gjort?

  • rebecka/bleckvard

    jättefina kort! 😀 såå roligt med nått annat än vanliga 15*15 som jag själv gör :s 😉
    och btw HEJA MODO!!! 😀

  • mia

    superfina kort du gjort. kul med kort som är annorlunda tycker jag=)

  • Cornelia

    Lat?
    Talangslös?
    DU?!?!??!?

    Nej du… det bevisar du att du INTE är, här i din underbara blogg!

  • Anita/AniLi

    Ja, det var ju inte vilka kort som helst! Så annorlunda format!
    Jag har bara gjort 2 julkort än så länge, men vi (jag,maken och 3 av ungdomarna) tänker ha en heldag här hemma för att göra julkort tillsammans! Ska bli kul!

  • sandra

    Jättefina kort! Men jag tror nog att det första kortet hade varit snyggare i färjestad färger:-)hihi

    Kram

  • Kamilla

    Vad snygga kort,så läcker modostämpel eller är det utskrivet på dator?? så läckert det gröna kortet var 😀
    sitter nu o blippar på min nya sak 😉
    Kramar i massor!

  • TinaStina

    Men var får du alla dina idéer ifrån? Du gör alltid så annorlunda och fantastiskt vackra kort. Själv har jag helt fastnat i 15×15-kortsträsket! Får väl ta mig samman och klafsa ur det snart…

    Tack för krya-på-dig-hälsningen i min blogg! Blev så glad för den! Fingret går att scrappa med, men städningen funkar förstås inte alls 😉

    Kram!

  • Lena J

    Hejsan!
    Kikade in hos dig. Vilka jättefina kort du gjort. Du är bara såååååå duktig!

  • Malin

    Men gudars så läckra kort! hur sjutton har du gjort dom?

    kram!

  • cattis

    Vad mycket fint du har gjort!! Och så läckert det blir!

  • Lisbet

    Återgälda gärna mitt besök. Du har kommerntar i forumet.

  • Christel

    Du är bara SÅÅÅ Bra! Gillar alla dina finurliga lösningar på kort!!!!!

  • Clarellis

    Åh vad häftigt kortet var till Modo supporten…rolig ide!

  • Cicci

    Vilka läckra kort. Jag fastnar som alltid vid alla läckra detaljer.
    Kramiz

  • Lotta

    Härliga kort. Har du någon beskrivning p taggtrådskortet?
    Ehel del detaljer…

  • Camilla Millas

    WOW vilka kort. Visst är dom roliga att göra taggtrådskorten?

    Ha det bra

    Kram kram

  • Camilla Millas

    WOW vilka kort. Visst är dom roliga atr göra taggtrådskorten?

    ha det bra

    Kram kram

  • Susanne

    Som vanligt, helt underbara kort!!! Men jag har länge undrat hur du gör ”dörren” på det mittersta kortet med namnet på?? Har du någon beskrivning? Blir så sugen att prova!!! Btw, vad är BIA för nåt?

    Kram!!!

  • Susanne

    Aha, jag kom på det, Bind It All förstås… hade det nånstans i bakhuvudet!! 😉

Kommentera

