Angel…

Jag är helt slut efter helgens ”scrapmara”! Jag har haft så otroligt roligt! Ett stort tack till alla er som varit med, och ett ännu större tack till HighCoastScrap, föreningen som arrangerat träffen!

Jag hade den stora äran att få sitta och pyssla med min underbara vän Camilla, som jag har haft ineboende under helgen! Vilken pärla, och vilken inspiratör! Bakom mig satt Carina, som (som vanligt) var den mest kreativa i sällskapet!  Kan det bero på att det pratades mer vid vårt bord?…. 😉

Jag är så glad, och inspirerad efter helgen, att nu saknas bara orken att komma igång med något nytt ”projekt”!

Här kommer en layout som jag gjorde i helgen!

angel

Detaljer

 

 

Bilderna är tyvärr inte de bästa. Lite blänk och dylikt får ni leva med… Helbilden fotade jag med Lo´n stående på ett litet stativ, som syns igenom… Detaljbilderna fotade jag med layouten liggande, så ni ser en vit bordsduk genom ”clear” partierna istället… Pest eller kolera?

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

25 responses to “Angel…

  • Gunilla

    Åh, den där LO:n blev helt fantastisk! Jag gillar det du gör helskarpt och du har så många fina detaljer som jag kan sitta och titta på hur länge som helst! Jag hade också kanonskoj på träffen, men tyvärr räckte inte tiden riktigt till till småprat och så. Jag hoppas vi ses snart igen! Kram G

  • Birgit

    Jag har träningsvärk idag!!! Men kul var det! Du gör helt suveränt vackra LO! Alla små söta detaljer som du kombinerar så elegant! Min LO blev ett förstört foto med rub-ons på ögonbrynet…man ska tydligen klippa ut dem först!

  • Lotta (LoWi)

    Vilket detaljarbete! Underbar LO!!

  • Ylwa

    Vilken underbar LO och bedårande foto!!
    //Y

  • gittan

    så vacker!
    Den får jag komma ihåg till då jag behöver inspiration nångång 🙂

  • Elisabeth

    Helt underbar LO, vännen!

    Jag kunde tyvärr inte vara med på träffen – litet kom emellan – för jag hade ju tänkt bara dyka in och överraska!

  • Carina

    Den är bara för underbar!! Har ju sett den på ”rikt”… Och det var riktigt trevligt att sitta bakom ryggen på dig…

    Manamana…. 😉

  • sussies

    Åh, den är helt underbar, även fotot!!! Spännande idé med att använda genomskinligt bakom fotot, snygg effekt!!! Fantastiskt hur du får till alla detaljer!!

  • Malin

    Å vilken söt LO! Jag grämer mig fortfarande att jag inte kunde åka upp på träffen =( Jäkla konsert at ställa till det för mig!! =(

    Kram

  • Kamilla

    Hallåli vännen 😀
    Den är sååå vacker,ännu vackrare i verkligheten!!! 😉
    Det var så himla kul och du är en sån underbar människa,du är helt enkelt bara bäääääst!! *mega kram*

  • JezzzA

    Jag finner inga ord om din LO .. kan bara säga att den är UNDERBAR! 🙂

  • Lisbet

    Hej!

    Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.

    Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.
    Välkommen in till mig och titta;
    http://articsisters.blogspot.com/

    Ha det bäst

  • mia

    Vilken kanonfin Lo..detaljerna, färgena allt!
    snart är det min tur att åka på scrapträff=)

  • sandra

    Jätteläcker Lo! Roligt att helgen blev lyckad:-)

    Kramisar sandra

  • Ulla

    Den är så otroligt snygg så det finns inte ord!!! Och vilka detaljer, den finns i mina favoriter nu. och jag säger LIFTVARNING…

  • Lilla pyssel Inger

    Hej på dig Annica !
    TACK SNÄLLA FÖR BESÖKET IGEN VAD KUL OCH VAD GLAD JAG BLIR, jag blir så GLAD när någon tycker om det jag gör !
    Jag hinner med för att jag tyvärr har en skada efter en bilolycka för ca ett år sedan som gör att jag inte klarar av att ligga eller sova mera en ca 2-3 timmar pr dygn just nu! Inget jag är glad över och jag hoppas att när jag är färdig opererad att det ska bli mera som förut. Måste fylla tiden med något och då hjälper det mig mycket att få pyssla:) KRAMIS

  • Maria

    Fantastiskt fin lo.
    Ja, det är en notstämpel från Formahantverk.

  • Meli

    Så otroligt fin med massa välarbetade detaljer.

  • Clarellis

    Vilken liten ängel…superfin LO!

  • ciiccii

    Underbar LO. Du har så många fina detaljer. Älskar hur du ”sytt” mellan öljetterna på kortet.
    Kramiz

  • Heidi B/igloo79

    Det var ett tag sen jag var inne och kollade. Men jättefina saker har du gjort.

  • Marie

    Den är så fin den där. Ännu finare LIVE! Skaru till H-fors den 1/11? Tänkte att du kanske kunde plocka upp mig på vägen issofall. Trevlig helg!

  • Lena Eriksson

    Jättesöt liten ängel & himla vacker LO!!!

  • Camila Millas

    Wow vilka kort och LO´s du gör… verkligen vackra..
    Tyckte mycket om namnskylten med älvan på!!
    Älskar åxå älvor!! Hit kommer jag garanterat att återkomma!!

    Ha det gott

    Kram

  • ronjabus

    Vilken underbar LO! Jätte fin!

Kommentera

