Namnskylt!

Till helgen har vi vår stora höstpysselträff här i Ö-vik. 80 stycken glada pysslare, samt flera Scrapshoppar, och Pärlbutiker på plats! Helt underbart! Jag längtar massor, och nedräkningen pågår för fullt!

Eftersom vi blir så många, så har en uppmaning om att bära namnskylt skickats ut. Trevligt tycker jag, eftersom jag är dålig på namn… Hur som helst, så har jag en namnskylt liggande någonstans… Jag tyckte dock att det behövdes en ny i höstens färger!

Ett par detaljbilder i vinkel…

 

Jag älskar feér, så jag var tvungen att klämma in en här… Dessutom älskar jag de fantastiska metalldekorationerna från Nunn Design! Sååå underbara!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

25 responses to “Namnskylt!

  • Cath.

    Så fin namnskylt du har gjort! Gillar färgerna och den lilla féen gör sig bra!!
    Ha det så trevligt på träffen! Du kanske hinner med CCn lite grann i alla fall?!!
    Kram.

  • Kamilla

    ÅÅÅÅ vilken snyyyyygg!!!
    Men får smått panik! JAG HADE GLÖÖÖÖMT NAMNSKYLTEN !!! får göra en i morgon 😉
    KRAMIS!!!

  • Ulla

    Kanonsnygg, skulle inte tackat nej att vara med på träffen. Lite långt ifrån bara.

    Du får väl skriva ut utmaningarna och vara med på CC ändå.

  • Line

    Jättefin namnskylt!
    Låter kul med träff, ha det så trevligt!

  • Ulrica

    Asläcker!!! 😉 Hur har du gkort feén? Stämplad eller ngn färdig bild?

    Ha det gott, kram

  • Marie

    Jag som hade tänkt ta en som blev kvar från ng konferens…. Kanske inte ändå. Vi syns på lördag!

  • Malin

    80 st!!!! Och jag som inte kan fara *gråter hårt*!!!! Fasen oxå…

    Vilket vackert kort! Älvan var så fin =)

    Kram!

  • Meli

    Så läcker namnskylt. Verkligen fin.
    Kram från Meli

  • Helén

    Vilken tjusig namnskylt!

  • rebecka/bleckvard

    jättevacker namnskylt! så mycket utan att få det rörigt du är ju typ bäst 😀

  • wildärtan

    Ojojoj så snygg!

  • Lisbet

    Jättehärlig namnskylt.

  • sussies

    Wow, vilken vacker namnskylt!! Fen är jättesöt och färgerna är underbara!!! Undrar bara vad det är för mått på den, fattar inte hur du lyckats få dit så mycket detaljer, antar att den inte är alltför stor, den är helt enkelt UNDERBAR!!!!!!
    Ha en jättetrevlig scraphelg!!!!:-)

  • Gunilla

    Åh, himmel så fin namnskylt! Jag ska försöka ”snickra ihop” min ikväll men den blir väldigt enkel. Jag är inte riktigt på topp. Men det är jag i morgon! 🙂 Förresten! Jag hoppas du packat med pm-pennor, för isf kommer jag att låna en eller ett par för att kolla om det är nåt för mig. Vi ses i morgon! Kram G

  • ciiccii

    Åh, så snygg. Vilka otroligt läckra detaljer. Ha en trevlig träff.

  • Kicki

    Underbar namnskylt!!! Tack för rara ord inne i min blogg!! :0) Kram Kicki

  • Maria

    Vilka konstverk jag hittat här och vilken inspirationskälla. Väldigt mycket snyggt.

    Ö-vik, en del av min ungdom, folkets park och vad var det det hette, surströmmingsnatta??

    Du är välkommen att kika in hos mig.

  • Anita/AniLi

    Fantastiskt läcker namnskylt!
    Gillar färgerna!
    Åh vad kul med scrapträff…..lite långt bort bara…men jag får min chans om några veckor på närmare håll!
    Har du planerat vad du ska göra, eller kör du på inspiration?

  • Teres

    Jätte fin namnskylt. Ser fram emot att få se allt snyggt igen som du gjorde på träffen idag och igår. Tyckte bland annat att du hade en så fin text på din layout som du gjorde till rese-utmaningen. Men kommer inte ihåg den riktigt. Vore glad om jag kunde få den texten;)

  • Inger Hjelm

    OJ OJ OJ vilka underbara namnskyltar du är DYKTIG du ! Hoppas att du hade riktigt kul på din Scrapträff, sköt om dig och må så bra hälsningar från lilla pyssel Inger

  • Inger Hjelm

    Hej igen!
    TACK snälla gulliga du för din fina kommentar på min blogg och tack för besöket blev så himla GLAD!!! Jag kommer titta in snart hos dig igen och du är välkommen tillbaka till mig!
    Hälsningar & Kramar från lilla pyssel Inger

  • Cornelia

    Namnskylt??? Det där är inget annat än ett signerat konstverk!!!

  • Lena Eriksson

    Å vad kul med scrapträff, hade jag inte bott så lång ifrån så hade jag också kunnat vara med. men jag hoppas ni hade roligt! Med den snygga namnskylten var det väl ingen som missade ditt namn. Underbar stämpel!!

  • Sofie Hedberg

    Verkligen jättefin namnskylt du gjort! =)

    Jag måste komma upp till er snart! Hoppas det går någon helg framöver! =D

    Kramar Sofie

Kommentera

