It´s a baby girl

Jag har börjat göra layouter, som ska bli tavlor i mitt sovrum. Jag hade tänkt göra alla på en rätt tydlig akrylbakgrund, men den här blev inte riktigt så… Har ni märkt hur lätt det är att avvika från ”ursprungsplanen”, när man väl satt igång och scrappa? I slutänden har jag tänkt att det ska bli 4 stycken tavlor, och detta är nummer ett…

It´s a baby girl

Jag har rätt många detaljbilder här…

   

  

 

Nu i helgen ska jag ”göra höst”, ta undan utemöbler och så vidare, så jag hoppas på fint väder!

Fördelen med att hålla på med scrapping är ju annars, att om det är sämre väder, har man alltid möjlighet att pyssla lite mer!… 😉

Trevlig helg!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

26 responses to “It´s a baby girl

Kommentera

