Bestämd!

Vår lilla dotter är en bestämd liten dam! När jag tagit ett antal foton, tyckte hon att det var färdigfotat! När jag i alla fall försökte ”smyga in” bara ett till, blev hon inte så glad…

Jag gjorde den här Lo´n efter en skiss som Scrapbooking m.m. hade i ett av sina nummer för ett tag sedan. Skisser är faktiskt kul! Det är ju fri tolkning, och ett snabbt sätt att komma igång tycker jag!

Jag skickade faktiskt in den här, och en annan layout till tidningen. Den här var de inte intresserade av… 😉

Bestämd

 

Detaljer.

 

 

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

20 responses to “Bestämd!

  • rebecka/bleckvard

    underbart fin lo! som vanligt 😉 😀

  • M@gs

    Riktigt fiiiint. Snygg LO, söt dotter…
    Kram

  • Pia

    Åh vilken fin LO! underbara färger. TAck för besöket i min blogg och välkommen åter!
    Kramis Pia

  • Christel

    VAAA!!
    var dem inte intresserade av den här???
    Den är ju helt underbar!
    Då måste den andra vara GRYMT snygg!
    Ska bli spännande att se!

  • lillis70

    Den här är ju jätte fin! Har du distressat över ett tårtpapper… eller? Härlig färg kombination också!

  • Kicki

    Kanske inte just nu, men nog tror jag att den får plats framöver i tidningen! 😉

    Ibland kan de höra av sig efter måååånga månader!

    kram
    Kicki
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

    ps. Ska bli spännande att se den dom tog in…. 😉

  • Ulrica

    Helhärlig lo! Har du inspirerats av scrapperlicious?

    Ha det gott, kram

  • Kamilla

    OMG sååå fin,nä ihelgen måste jag scrappa!!
    Jag minns nte när jag gjorde en LO sist 😦 jag har ju totalt gått ned mig i kortträsket 😉
    Kraaamiz

  • ciiccii

    Va? Inte intressrade. Den är ju hur fin som helst. Gillar fotot.
    Kramiz

  • Malin

    Jättefin ju! Har kollat runt i din blogg och du har gjort så mycket fint. Gillar speciellt dina kort, känns som de är annorlunda mot alla andra med stämplade motiv som lätt blir ganska liknande varandra. Dina är helt min stil, superfint!!

    Malinbran

  • Gunilla

    Wow vilken underbar LO! Har du alltså broderat vissa detaljer? Det ser så ut! Den är i vilket fall som helst otroligt fin! Kram Gunilla

  • Malin

    oj så fin! Jag kan inte för mitt liv förstå varför dom inte använde den! Den är så snygg! Och fotot är jättefint=)

    kram!

  • Cath.

    Å, den är verkligen jättefin!

  • Tessan

    Hej hej! Här har det också dykt upp mycket fint på sistone. Vad gäller puncharna så är det skickade från usa de bör alla gånger dyka upp under nästa vecka. /Tessan

  • Malin

    Ja hur hinner jag haha=) Max har faktiskt börjat få in sovrutiner (efter 1½ år nästan) så han somnar kl 8 på kvällarna! Då scrappar jag rumpan av mig ;P Jag har hunnit göra en ny Lo ikväll! Det är ju jätteroligt! Jag har inte gjort så många Lo förut. Bara ett par stycken i 20×20 och det var alldeles i början så dom vågar jag inte visa haha=)

    kram

  • ciiccii

    Ko ”Högen” är en Whipper Snapper och kommer från Brunkullan, Ugglorna är Rachelle Anne Miller och kommer från Scrapparazzi.

  • Birgit

    Vilken suverän rubrik, både för att jag tycker det är bra med ”bestämda” tjejer och det snygga sätt du dekorerat bokstäverna på!
    Härlig LO!

    Är någorlunda på benen igen!
    Birgit

  • mia

    ha ha nä den där spar bössan kommer jag aldrig fylla!!!
    super fin Lo du gjort med massa fina detaljer!!!

  • ztina

    Otroligt fint!!! Vilka underbara färger, och fotot talar ju liksom för sig själv =)

Kommentera

