Music Forever

Fotot på den här layouten har jag fått av min arbetskamrats dotter, Tove. Det är hon som är på bilden, och hon är en fantastiskt duktig fotograf! Tack så mycket för att jag fått scrappa på det! 

Music Forever

Detaljer.

  

 

Jag ville ha den här layoten cool och lite tuff, samtigt som den skulle ha mjuka inslag… Dunkla färger, men ändå en färgklick! Lite så som jag uppfattar Tove! 😉

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “Music Forever

  • ciiccii

    Vilka färger och detaljerna kan man inte få nog av. Jag gillar så dina LOs.
    Kramiz

  • Ulrika Nilsson

    Annika! Du är så himla duktig! Allt du gör blir så bra! Kram Ulrika

  • Kamilla

    OMG sååå snygg den är 🙂
    längtar till vi träffas så jag får se den irl 😉
    Jag ringer dig imorgon,är sjuuukt trött 😦

  • Midalina

    Fattar inte hur du får till så fina LO’s o kort, alla lika underbara !

  • Ylwa

    Mai Gadd….så läckert!!
    //Y

  • Malin

    Å vilken fin Lo! Du är så duktig!

    kram!

  • mia

    åhh vad fin! helt i min smak!

  • Selena

    Tack för din fina kommentar på mitt kort.
    Javisst är det pappret helt underbart.. jag köpte alla i samma serie. Jag har precis gjort ett kort till i samma tema lila och fjärilar som kommer läggas upp i min blogg idag.
    Måste ju bara säga att du själv gör helt underbara kort och LO… SÅ UNDERBARA!!

  • Anita/AniLi

    Urtjusigt! Gillar de rivna kanterna och hålen du gjort i fotot. Färgerna passade verkligen till temat!

  • Inger Hjelm

    Hej Annica !
    Tack snälla för din fina kommentar på min blogg blev jätteglad att du tycker om det jag har pysslat i hop. Jättekul att du la kommentaren för nu hittade jag hit till din sida och OJ OJ OJ vilka FINA saker du gör själv. Du är jo en riktig SCRAPPARE, tyckte det var jättekul att titta in hos dig och det blir inte sista gången.
    Hälsningar från lilla Scrapping Inger

  • Carina

    Underbara färger i din layout!!! Läckert med att vika ner hörnen som du gjort! Klart det är ok att länka, jag hade samma tanke att göra det med din blogg…. 😉

  • Jeanette

    Härlig lo. Vilket fint och passande papper. Visst är det roligt när man kan spegla en persons personlighet genom kompositonen på lo´n. Vilket fint kort. Stämningsfullt.

    Kram Jeanette

  • Clarellis

    Jätteläcker LO!!!

  • Emelie/Djsmurf

    WOW, vilken superhäftig LO !!!

  • ronjabus

    Den här gillar jag! Hur fin som helst! Vad du får till det bra med dekorationerna!

Kommentera

