Grönt är skönt!

Grönt är skönt! Därför gjorde jag  de här korten på bakgrundpapper, som jag distressat med gesso, och Memories Mist. Jättekul att leka med!

Först ett ”neutralt” kort.

Sedan ett Gratulationskort…

 Med gratulationtexten synlig, ser det ut så här.

Nu ska jag åter till pysselbordet! Det blir aldeles för lite skapat när man sitter vid datorn…

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

15 responses to “Grönt är skönt!

  • Kamilla

    Så snyggt du gör ♥♥♥
    Jag har totalt fastnat i kortmakeriet,det är som med altring 😉 det går i vågor…
    Vilken snygg signatur du har fått 😀

  • Jeanette

    superfint kort. Du är duktigt på att leka ser jag för resultatet blev ju kanon. Gillar ”luckan”! Kram Jeanette

  • Pia

    Jättefina kort, gillar verkligen din stil.
    Pia

  • christne

    Underbara kort!!! Jag älskar oxå grönt. Du är mkt duktig. Kram….tyrasmatte

  • Ylwa

    Läckert kort!! Grönt är min färg.
    Du har en award att hämta.
    *kram*
    //Y

  • rebecka/bleckvard

    jätte snygg kort! ! 😀 jag förstår inte hur man gör dom där ”dra”korten men snyggt blir det 🙂

    som svar på din fråga på min blogg, så är det min syrra som simmar med delfiner 😉

  • ciiccii

    Ja riktigt skönt om man är så duktig och fyndig som du. Jätte snyggt!
    Kramiz

  • Gunilla

    Himmel så fina kort du gjort! Hur har du gjort gratulationskortet?
    Jag tänkte också passa på att svara dig att jag är anmäld och jag hoppas det finns ett litet hörn för mig i Ö-vik att pyssla på. Ett liiitet hörn bara. Jag är inte så stor. 😉
    Förresten! Vilken fin ny bild du har lagt upp!
    Ha en härlig kväll! *kram*

  • Marie

    Jag har också anmält mig till träffen i Ö-vik, jag och Gunilla kanske får dela hörn… Gillar det höstiga kortet. Fattar inte heller hur man får till såna där ”dragkort”! Gjort av med pengar i din stad idag. Snygg har snygga kläder!! Mailar en personlig fråga till dig.// Kram

  • Birgit

    Vilka ljuvliga kort! Mysiga färger! Du undrade om urnan, ja det är en stämpel! Snart pysselträff igen..helt sanslöst vad tiden går fort!

    Biggan

  • MiaS

    Wow, vilket läckert kort! Har inte tålamod till att fixa såna kort men beundrar massor!!!

  • Malin

    Ååå vilket fint kort =D Supersött!!!
    Nä sambon betalade inte för klippningen så nu är det färdigsminkat här hemma! Jag ska låta håret på benen och under armarna växa oxå, så han riktigt ångrar att han inte betalade! ;P

    Kram!

  • Elenor

    Tjusigt gratulationskort, var tvungen att klicka på bilden för att förstå hur det var gjort! =)

  • Carina

    Vilket snyggt kort!!! Grönt är verkligen skönt…. Helt min färg…

  • Cornelia

    Skulle gärna få en beskrivning på detta… FANTASISKA kort!!! HUR har du gjort?!?!?

Kommentera

