Två nya utmärkelser!

Jag är så glad, för jag har fått två nya utmärkelser! Det är så roligt att det finns folk som tycker om det jag gör på min blogg. Inte för att det behövs ”awards” för att visa uppskattning, en helt vanlig kommentar gläder otroligt mycket, men det är väldigt roligt ändå!

Den första har jag fått av Kamilla, TinaStina,  Ztina, Rebecka, och Ylwa.

Den andra har jag fått av Malin.

Tusen tack ska ni ha tjejjer!

Som vanligt ska man nominera sju stycken som får awarden, och lämna spår i deras bloggar. Det svåraste är att välja ut några tycker jag, eftersom det finns så otroligt många duktiga och inspirerande scrappare där ute…

Mina nomineringar till båda utmärkelserna går till:

Sofie (Min otroligt duktiga systerdotter som startat blogg! Väl värd besök!)

Kamilla (Min favorit bland scrapkompisar!)

Gunilla (Kortmakare som utökat sitt pysslande med allt möjligt, samt blivit bloggare!)

Biggan (Den duktigaste kortmakaren jag vet!)

Jeanette (Duktig scrappare, som är otroligt duktig på att sprida glädje med sina kommentarer!)

AniLi (Kreativ scrappare som dessutom har fått sin man att scrappa! Inte illa!)

Ylwa Den enda scrappare, (mig veterligen) som givit sig på att scrappa ”hela alfabetet”!

I övrigt tycker jag att alla ni som är så duktiga på att surfa runt och lämna glädjande kommentarer hos alla som ni besöker, ska ha en alldeles egen utmärkelse och ett STORT TACK för ert engagemang och er uppskattning! Jag är den första att erkänna, att JAG borde ta mig mer tid till att berömma alla andra…

Kram från mig!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

6 responses to “Två nya utmärkelser!

  • ylwa

    Tack vännen för den fina utmärkelsen. Du är en stor källa till inspiration och jag har en del LO av dig som ligger på lut för lifting.
    //Y

  • Sofie Hedberg

    Nämen tackar moster!! 😀 Vilken överaskning! 😀 Jag får väl hoppas att fler kommer och kollar in på bloggen! 🙂

    Kramar!

  • Kamilla

    WOW TACK 🙂 du är ju min favvis du me 😉 det vet du ju!!!
    Längtar till okt 😀

  • Biggan

    Tack snälla du för utmärkelserna! De värmer gott!
    Har ju min dator borta för virusrensning så jag ska ta tag i dessa utmärkelser när den återkommer!

    Snart pysselträff..:)

    Biggan

  • Sofie Hedberg

    Naaaw tack 🙂
    Jag vill oxå på pysselträffen!! :O 😀

  • Malin

    Nu har du fått en till av mej eftersom du oxå känner av prostatan lite haha ;P

    Kram!

Kommentera

