Du och dina ”hundar”…

Här är en Lo på vår dotter och ett av hennes mjukdjur, en liten rosa pudel med pippilotter. Hon valde den själv på en affär i stan, och det är en av hennes favoriter.

Eftersom nästan alla hennes mjukdjur har ett namn, så frågade jag en dag vad den rosa lilla hunden hette. Svaret jag fick löd- Jag har ingen rosa hund! Men, sa jag, den lilla rosa hunden som du köpte själv när vi var i stan, vad heter den? Men mamma! Det är ingen hund! Det är en GRIS! Det var svaret jag fick…. Inte konstigt att ”hunden” inte hade något namn?…

 Du och dina ”hundar”…

Detaljer

  

Kram Annica

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

19 responses to “Du och dina ”hundar”…

  • ztina

    Ååh vilken fantastiskt fin LO!!! Helt underbara färger och fina detaljer. Bokstäverna är riktigt fina, vad har du gjort med dem?

  • Marie

    Max har också namn på alla sina mjukisdjur… Charmigt tycker jag. Jättefint har du gjort. Nu blev jag sugen på att shoppa mer saker. Vi ska till Nettan på torsdagkväll så jag måste vänta ngr dagar till tyvärr. Idag bär det av till mostra i Gimåt.

  • Kamilla

    Så fin LO du gjort 🙂
    Heelt underbar!!
    Är det nåt med MO:or & mjukisdjur???
    Min Moa har &så MASSOR….

  • Malin

    Underbar Lo!! Så fin och härliga detaljer!!

    kram!

  • ciiccii

    Härliga detaljer igen. Gillar de färgerna.
    Kramiz

  • Anna

    Vilken härlig LO och vilket ännu härligare fotografi. Sötnosar!

    /Anna.

  • Malin

    Jag kan lova att jag försöker njuta medand han är på dagis oxå haha! Annars hänger han bara i mina byxor och gnäller. Ryggen börjar bli vek nu eftersom han är lite tung =)

    Kram!

  • Clarellis

    Den var supersnygg!

  • M@gs

    Ooo vilken gullig LO.
    Kram

  • Anita/AniLi

    Härlig LO. Alltid så läckra detaljer. Beundrar och insuper inspiration. Undrar hur du har gjort svirlarna?

  • Ulrica

    Verkligen supersnygg! =)

    Ha en bra dg, kramar

  • Soffan/Ann-Sofie

    Vilken fin Lo du har gjort man blir stum av beundran och jag gillade din altrade minnesväska som oxså var super.

    kram soffan /Ann-Sofie

  • Maritha // Dilorf

    En URSÖT layout!!

    Dina alter går inte heller av för hackor! Du är duktig.. 😀

  • Ylwa

    Superfin LO!! Vill oxå kunna göra så fina.
    //Y

  • Malin

    Absolut! Vad vill du bli bjuden på för mat då 😉
    Hon är cool…lite för cool ibland när man har bråttom =)

    Kram

  • Sofie Hedberg

    Haha , det lät jätteroligt när du berättade för mig att Moa hade sagt att det faktiskt var en gris! 😀 Ha d bra!

    Kram Sofie

  • Carina

    Underbar Lo!!! Bara älskar färgerna, cirkeln runt fotot, ja hela layouten!!

  • Magenta

    Helt underbar LO instämmer i hyllningskören och jo min dotter har fortfarande namn på alla sina gosedjur och littelest Pet shop fast hon är tonåring…..;-)

  • Sofie Hedberg

    Ja det är klart att jag har fått mer bidrag i sparbössan! 😀

    Kram

Kommentera

