Jag har altrat en liten flaska.

Jag tog och altrade en liten flaska som det varit Primablommor i. Kamilla startade en ”alterutmaning” på Svenskscrapbooking, och jag tänkte att jag skulle vara med! Jag behöver lite övning på alterprojekt. Detta är mitt andra försök…

En ”before and after” bild.

Ett gäng med detaljbilder från alla håll…

   

  

 Det här var ett ”projekt” som jag tyckte var jättekul! Har nog snöat in lite på sånt här just nu, för jag har massor av idéer som jag vill testa! Tänk bara om dygnet hade fler timmar…

Nu kan jag bara vänta och se om några av medlemmarna på Forumet gillar min skapelse, och röstar på mig i denna utmaning!? Under tiden tar jag mig an några nya idéer!

Kram på er allihopa!

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

12 responses to “Jag har altrat en liten flaska.

  • Cath.

    Den är helt underbar den där flaskan… hmmm, jag har några ståendes här ju, kanske ska altra lite nån dag…. som sagt, om dygnet hade fler timmar så….
    Ha det gott!

  • Kamilla

    Såå fin den är 🙂
    Men du…det måste in en ”altrad” kategori i din blogg nu,denna vackra skapelse ska inte stå & skämmas i ”Övrigt skapat” 😉
    (Fortsätter dreggla över din fina flaska)

  • Jeanette

    Jättefin flaska. Gillar det gammeldags intrycket du gett flaskan. Kram Jeanette

  • Ylwa

    Helt underba flaska. Den fick naturligtvis min röst 🙂
    //Y

  • Sofie

    Snyggaste flaska jag har sett i alla fall! =)

    Kram Sofie

  • Lisbet

    Väldigt sött arbete

  • Helen/Hegu

    Men gud vilken fin flaska du har gjort!! Jag älskar den och önskar att jag kunde göra något liknande själv…

    Lycka till i omröstningen så småningom…:)

    Kram

  • Sofie Hedberg

    Nu har jag oxå en blogg!! =)=)

    Kram Sofie

  • Malin

    NÄmen var det din! Vilken tur att jag röstade på den då!! ;P jättefin!!

    KraM!

  • Sofie Hedberg

    Ja men det går ju inte så bra det blir ju fel hela tiden ”/ Men jag lär mig nog snart. Hoppas jag… Vad roligt att du har kollat min blogg i alla fall! 🙂

    Kram

  • Goding

    Men Du! Vad snyggt det blev. Smart att altra en prima flaska.

  • Alvmarken

    Snygg Primaflaska! Det är alltid kul med altered-grejor. Keep up the good work!

Kommentera

