Jag har gjort en slideshow.

Här ovanför finner du min slideshow! I wordpress går det tyvärr inte att lägga in en slideshow i ”sidebaren”, så jag fick göra en ny sida istället. Om ni vill titta på den så får ni alltså klicka på sidan här ovanför.

Sånt här verkar mycket behändigare i blogspot? Någon som har erferenhet? Tips från er erfarna ”blogrävar” emottages tacksamt!

Ha det skönt i solen!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “Jag har gjort en slideshow.

  • Marie

    Nämen, vad man kan göra för roliga saker! Jag har ju blogspot till min blogg, men jag kan inte säga att jag kan några finesser direkt. Ska läsa de kommentarer du får för tips….

    Jag är redan överlycklig över vinsten – bara kortet är ju ett pris i sig! Du är SÅ duktig.

    Kram

  • ciiccii

    Slideshow, vad du pysslar. Jag har inte ens tänkt tanken. Jätte roligt att titta på allt fint du gjort.
    Kramiz

  • Marie

    Jag igen… Fick mitt pris idag, du är ju så snäll!! Allt kommer väl till pass. Sonen börjar hos dagmamman igen på måndag så då kan jag scrappa lite mer! Tusen tack!! Vi har gjort en blogg för vår förening – http://scrappaivallen.blogspot.com. Var till dina nejder igår och tittade på Götheborg. Häftig båt må jag säga.

    Kram

  • Malin

    Men vad gullig du är!!! Tusen tack för det söta kortet och presentkortet!!! =D=D=D
    Jag var fundersam där ett tag eftersom det inte satt frimärke på eller stog vem det var ifrån men sen pusslade jag ihop lite och började scrolla neråt i din blogg och då ser jag ju det superfina kortet som nu är miiiitt!!! =D Tusen, tusen tack!!!

    Kram!!!

  • Elisabeth

    Jag lämnade blogspot till förmån för wordpress för ett tag sedan. Mer användarvänligt och lättare att hålla statistik bland annat. Blogspot var jag inte alls överens med!

Kommentera

