En hög med kort.

 

Här är några kort som jag gjort. När man ser dessa, så kommer den nakna sanningen fram!… Jag gör nästan aldrig kort i vanliga fall! Med andra ord äger jag knappt några stämplar heller, så -man tager vad man haver! Mycket inspiraton behöver jag på den här fronten också…

Sommarhälsningar!

 

Insida…

 

 

Inbjudan till poolparty!

Insida

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ett grattiskort med tillhörande babyskor.

Fotat var för sig…

 

 

  

Ett Gratulationskort med tillhörande presentask

Lite detaljer

  

 

 De två korten som kommer här nedanför är ”spinnkort”. Jag hittade den roliga idéen hos Biggan! (Tack för det!)

Hjärtliga Gratulationer

A Gift From The Heart

Ja, ungefär så här blir det när jag gör kort! Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

5 responses to “En hög med kort.

  • Kamilla

    Ja…du gör sällan kort,men när du gör det är det med besked (som min mamma brukar säga) JÄTTESNYGGA kort & du ska vara stolt över dem & köp mer stämplar 😉 det är sååå himla kul när man väl kommer på att stämpla!
    Jag har ju tur som får massa stämplar i mina DT paket 😉
    Kram!!

  • ciiccii

    Så många underbart fina saker du gjort. Vem behöver stämplar när man kan skapa så mycket fint som du gör. Beundrar!
    Kramiz

  • Biggan/Birgit Edblom

    Underbara kort! Så inspirerande att se hur du överför din ”scrapstil” till korten! Babyskorna har jag ju sett IRL och de är ljuvliga! Snygga snurrkort också! 🙂

    Ha en skön dag i solen!

    Birgit/Biggan

  • willow

    Jätteläckra kort allihop!!!Jag gillar speciellt grattiskortet ped presentasken. Det var suveränt!!
    Kram

  • Sofie

    Snygga kort moster! =)

    Kram Sofie

Kommentera

