JAG FIRAR!

Jag firar det faktum att jag IDAG har varit ”bloggare” i en månad! Jätteroligt verkligen! Jag trodde inte att det skulle vara så här kul när jag startade, men bloggandet och ”cybervärlden” har varit en stor positiv överaskning för mig! Vad det lider kanske jag blir mer kunnig vid datorn också, så att min sida kan få ett roligare utseende?…

Hur som haver kan jag konstatera, att jag vid dagens datum har haft så mycket som  1842 st  besökare i min blogg! DET TRODDE JAG ALDRIG!!!! När jag startade bloggen tänkte jag att, jag lägger inte ut någon besöksräknare, för det kommer bara att bli pinsamt för mig. Kanske att jag törs ändå?…

Jag är så tacksam och glad över alla besök, och alla snälla kommentarer. Tusen tack allihopa! Därför tänkte jag ha en liten utlottning bland dem som kommenterar detta inlägg. Vinsten blir ett hemligt paket, med scrapsaker förståss! 🙂 Det är bara bra om du ger en litet ”smaktips” i inlägget. Typ ”-jag gillar grönt”. Då kanske jag kan anpassa vinsten… Ni har till och med den 25/7 på er att kommentera! 

Jag har också gjort mitt första kort någonsin med en Magnoliastämpel. (Sorry! Har just lärt mig att det är Hänglar… Tack Biggan!)Jag är ingen höjdare på färgläggning, detta är faktiskt mitt första försök… Men jag tänker träna! Jag har ju dessutom gått igenom Malins kurs, så det ska väl gå! Måste bara köpa en blenderpenna först…

 

Tack för titten!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

38 responses to “JAG FIRAR!

  • willow

    Så läckert kort du gjort och grattis till en första bloggmånad!!!
    Visst är det kul? Min är ju oxå ny och jag trodde inte heller att jag skulle få några besök, men det har jag ju fått!

    Men vännen, ikväll ska jag ge mig på utdragskortet du har gjort instruktion till…får se om jag greppar det.

    Kram så länge:-)

  • Ellen

    Grattis till jubileet! Visst är det roligt med sajberumgänge? Jag har hängt på nätet i tio år snart, först hemsida om hunden, sen privat inklusive två graviditetsdagboker och numera också pysselblogg. 🙂

    Gillade blommorna nedan, den idén ska jag komma ihåg! 😀

  • Suz

    Grattis på månadsdagen!Det är ju så fint här inne så det är klart att man kommer hit!Jag tar gärna en lott,jag gillar rosa (blink,blink :))
    ram Suz

  • Malin

    Åhhh, vilket fint kort du har gjort!
    Självklart vill jag också ha en lott!:)
    Kram Malinbran

  • Cath.

    Grattis!!! Det är ju ganska kul att blogga och ja nytt lär man sig hela tiden, både om datorer och pyssel ;D.
    Jag tar förstås gärna en lott, jag som gillar rosa och brunt!
    Kram!

  • sma

    Grattis med å ha vært blogger i en måned! Du har gjort veldig mange fine saker! Jeg tar gjerne en lott! Jeg liker svart for tiden. 😉

  • JezzzA

    Ja visst är det kul i bloggvärden?:) ännu roligare med kommenterer så man vet vad folk tycke om det man gör .:) Ditt kort är jätte fint kul att det gåt att öppna med . den iden ska jag nog sno av dig omdet är ok 🙂 ….. Jag vill görna vara med ochtar NU en lott rån dig ! Favorit färg är Rosa eller svart . ha en fortsatt bra dag!

  • Werali

    Grattis till månadsjubileumet!

    Har kikat runt lite här och så mycket fint du gjort!

  • Kicki

    Åh, jag tar gärna chansen att vinna nåt från dig! Du gör så mycket fint och har toppenbra smak!! :0) …Å jag är känd för att ÄLSKA rosa!!! ;0)
    Kramizar Kicki

  • Biggan/Birgit Edblom

    Jättegulligt kort men det är Hänglar och inte Magnolia! Du vet lärare…måste alltid rätta! :))
    Håller på med ett Bind It All projekt som tar lite tid…nästan lika tidsödande som LO:s!

  • Soffan/Ann-Sofie

    Grattis till din först månad. Har tittat runt hos dig och du har gjort så många fin LO´s och kortet är toppen. Jag tar gärna en lott hos dig. Jag gillar alla färger det är humöret som bestämmer vad jag gillar för dagen. Jag återkommer
    Kram Soffan / Ann-Sofie

  • Kamilla

    Ååå så fint kortet blev 🙂
    1 månad,jisses var tar tiden vägen 😉 vilken tuuur att jag var en så duktig fresterska då!! *Hehe*
    …& så blev man sittande vid din blogg igen,jag som skulle scrappa när jag har RAFF(RestenAvFamiljenFritt) 😉
    Kraaam

  • Veronica

    Grattis!
    Visst är det kul att se hur många som varit inne!!
    Gillade dina blommor jättemycket!

    Själv tycker jag om rosa brunt turkos..bling…
    kram kram och hoppas på tur

  • Ylwa

    Alla kommer hit för att se alla fina saker du gör hela tiden. Det är alltid värt att komma in till dig.
    //Y

  • Karolina / karehed

    Visst är det kul att blogga och speciellt när man får så härliga kommentarer.
    Jag vill så klart ta chansen att vinna! Min favoritfärg är grön :0)

  • Smultronemmi

    Grattis till en månad som bloggare! Jättefint kort du fått ihop, och diggar starkt dina presentaskar. Tänk om man kunde slå in så fina paket… Men man kan ju inte vara bra på allt. 😉

    Ha en fortsatt bra dag!
    Kramar Smultronemmi

  • petraso

    Det är vi som ska TACka för att du har börjat blogga så vi kan få se alla härligheter du gör!!!!
    Helt underbara saker!!!!!

    Och jag är en allätare men gillar rätt färgstarka saker…..

    Ha en underbar dag och tusen tack för titten!!!!!

  • Anne/anneh

    Grattis till en mån bloggandet! Jag har inte bloggat så länge heller men tycker oxå att det är hur kul som helst;0) Välkommen och hälsa på=0)
    Kortet är jättefint och faktiskt fint färglagt oxå. Jag får nog läsa blender tipsen jag med så man kanske kommer att använda den oftare;0).

    /Anne

  • Linda

    Grattis till att du bloggat en månad. Har själv precis börjat blogga, startade bloggen för några dagar sedan. Kanonfina saker du gör. Vet inte hur eller om någon besöker min blogg då jag inte hittat om man kan sätta dit en besöksräknare.
    Tar gärna en lott, gillar blått.

  • Pyssellina

    Tycker det var ett jättefint kort. Man kan inte tro att det är ditt första försök.
    Kul att du har haft så många besökare i din blogg. Det är roligt sånt.
    Blir en lott för mig med. Vinner jag så överraska mig. 🙂

  • Cina99

    De är för rara de där Hänglarstämplarna 😉 och kortet var jättefint! Mitt första kort var inte alls lika fint men jag övar mig fortfarande 🙂

    Orange är läckert…

  • Sandra

    Gratulerar! Jag är också relativt ny jag med och visst är det kul!
    Alltid roligt när du tittar in till mig med:-)
    Jag tar också gärna en lott, hoppas på vinst någon gång.

    Scrappa på så ses vi snart igen!

    Kramisar

  • NetteR

    Det är bra att du bestämde dig för att skaffa blogg så man får ta del av dina fina alster! 🙂

  • cattis

    Stort Grattis till bloggens 1 månads dag! 🙂

    Och kortet är Jättefint! Och jag tar gärna en lott…och jag gillar överraskningar! 😉

  • Jenniiz

    Jag har lyckats köpa på mig mina första hänglarstämlpar, just de två du har färglagt. Tycker att dom är såå söta, snyggt kort du har gjort med dom.

    Självklart vill jag också ha en lott!

  • Hanna

    Fint kort!
    Klart att man vill vara med på utlottning! Jag gillar de flesta färgerna och gillar dessutom att bli överraskad och utmanad!

  • Lotta

    Så många fina grejer på en månad.

    Såklart vill jag vara med i utlottningen. Och för min del är det grönt som är favvofärgen just nu.

  • Ulrika

    Visst är det faktiskt roligt med bloggande. Känner precis igen ditt resonemang i inlägget, jag började också blogga för ett par veckor sedan efter att ha haft ungefär samma tankar som dig … 🙂 Kortet du gjort är verkligen kanonfint!

  • Bella

    Grattis på 1 månadsdagen! Superfint kort, visst är Hänglarna underbara att göra kort med 🙂

    Jag tar gärna en lott. Vad gäller färgtema vill jag gärna bli överraskad, mina favvofärger köper jag en massa av ändå 😉

  • Anette

    Grattis till månadsfirandet min vän.
    Jag är så stolt över att ha dig i DT gänget, för du är så fantastiskt duktig.
    Kramar Anette

  • ciiccii

    Grattis till månadsfirandet.
    Wow, vilket kort. Förtsa verkligen? Du har begåvnig.
    Kramiz

  • Malin

    Jättefint kort =D Grattis till en månad- bloggen ;P
    Jag vill vinna ett fint kort av dej eftersom jag fyller ju år den 26e!! *pick meee* ;P

    Ha en härlig onsdag!

    KraM!

  • Marie

    Grattis till jubileet!!

    Kortet blev ju toppenfint! Det där med tekniker är inte min grej – som jag sa när jag var lite ”Jag gör som jag gör jag”…

    Vi håller på att starta en Scrap & Kortförening i N-ling, så vi blir kanske fler som kommer och hälsar på er.

    Kram

  • Tina Westrin

    Hej! Long time no see… 🙂

    Skyndade mig in hit så fort Ofelia släppt taget.. 😉
    Grattis till din fina sida! Har kollat runt lite nu och jag är impad!
    Vill bara att du ska veta att du är en stor inspirationskälla med din entusiasm! Varje gång vi träffats vill jag bara scrappa! Ska välja ut några foton nu…
    Tusen tack igen för det fina kortet med tillhörande babyskor – bedårande!! Du har verkligen talang!!

    Vi ses snart!

    Kramar!

  • jenny/e.j.m

    Vilka fina kort du har gjort och vad många du har hunnit med. Själv gjorde jag ett kort i går, kände att det var dags …har blivit mest lo’s på sistonde!
    Grattis till en månads firandet av din blogg=)
    Hipp hipp hurra!

    Må så gott!
    //Jenny/e.j.m

  • Kicki

    Grattis till första månaden i ditt blogg skapande!

    Passar på att ta en lott, låter ju så spännande!
    Jag gillar massor av färger, men lime- turkost- cerist- svart är det mkt av för tillfället! 🙂

    kram
    Kicki

  • Malin

    Fint kort du har skapat. Inte kan jag tro att det är ditt första 😉

    Självklart passar jag oxå på att ta en lott. Jag älskar turkost o blått men har fallit in lite på rosa oxå.

    Kramen

  • Sofie

    Åh va fint moster! Man kan inte tro att det är ditt första 😉 Älskar grönt gör jag oxå! =)

    Kram Sofie

Lämna en kommentar