Brilliante Webblog Award!

Jag har fått en Award av Kamilla och Sandra!

 

TACK SÅ MYCKET!  

 

Ni är så underbart snälla! Jag som är alldeles ny bloggare blir alldeles rörd!

 

 

Så här låter Awarden:

Who gets the ”Brillante Webblog Award”?

Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.

2. Place a link to the person that send you the award.

3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

4. Put a link to these sites on your Blog.

5. Write a comment on their Blogs that they’ve won an Award.

 

Mina 7 ”nomineringar” går till:

 

Kamilla (Måste få skicka en tillbaka, för du är fantastisk!)

Ulrika

Pia

Ciiccii

Tinastina

Malin

Marie

 

Dessa tjejjer tittat jag ofta in hos, och tycker att de är värda en stor Award för sitt bloggande!

 

Kram från mig!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

3 responses to “Brilliante Webblog Award!

Kommentera

