Badbrud

Jag har gjort en ”Lim” (less is more) layout!

Jag har väldigt svårt för att låta bli att dekorera mycket på mina Lo`s… Därför var jag tvungen att försöka göra något ”enklare” härom dagen. Jag använde färger som jag tyckte fick mig att tänka på sol och vatten, sen gick jag lös på papperet… Det är inte ofta jag skriver för hand på mina projekt, eftersom min handstil inte är direkt strålande. Här har jag dockgjort ett undantag!

Badbrud

Detaljer

  

Jag har inte använt så mycket material här. Cardstock och ett par restbitar av något mönstrat papper som har legat i botten på någon låda… Chalk, distresser och en rub on från Hambly. Grungeboard bokstäver och några cardstock stickers från Bo Bunny.

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

7 responses to “Badbrud

  • Pyssellina

    Först när jag läste att du hade gjort en LimLO så trodde jag att du hade gjort en massa saker med lim, men så fel jag hade. 🙂 Men det är inte alltid så lätt att fatta när man inte hört ett uttryck förr, så nu kan jag ett till, tackar.
    Men den blev väldigt fin måste jag säga, gillar enkla saker där man (på LO’s) ser fotot tydligt.

  • Jeanette

    Det blev kanonfint! Ibland behöver man inte så mycket dekorationer för att det ska bli effektfullt ändå.

  • Maria

    Du gör ju alldeles underbara saker! Sparar din blogg i mina favoriter!

  • Kattapinglan/Katrin

    Den blev verkligen snygg! Den måste du blivit nöjd med? =)

    Ha det gott!

  • ciiccii

    Riktigt fin blev den. Förstår inte att du inte är nöjd med din handstil. Jätte snyggt.
    Lägger till din blogg bland mina favoriter.

  • Kamilla

    Den är sååå fin & jag har sett den live,den är ännu underbarare än vad bilden visar 😉
    Tack än en gång för presenten…gissa om Moa blev förtjust i halsbandet …ÅÅÅåå mamma,en så fin fjäril & rosa,så snyggt! Gissa om man smittar av sig??!!

  • birgited

    Härligt fräscht och man känner sommarvärmen! Läckert med cirklarna som ”flyter” in på kortet!

Kommentera

