Jag har semester…

Jag har semester, och ligger lite på latsidan när det gäller datorn… Med andra ord har jag varken fotat eller redigerat någon av mina nyare layouter. Tänkte därför köra en ”rövare” och lägga ut ett par Lo´s som jag har gjort tidigare. Om någon är intresserad av vad jag har använt för material, så kan jag nog skriva ner det senare… 🙂 

Mina Ögon

Detaljer

              

Den här Lo´n gillar jag, helt enkelt för att blått råkar vara en av mina favoritfärger!

 

Min Ängel

 

Detaljer

 

Dem här Lo´n är också en favorit, eftersom jag älskar det här fotot på Moa!

Hoppas att ni alla har en skön sommar! Själv måste jag säga att sommaren är riktigt härlig! Nu ska jag ut och lada hö! 🙂

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Jag har semester…

  • Kamilla

    Så himla läckra LO:s!!
    En har jag sett live 😉 (Kom inte ihåg om du hade båda i albumet?)
    Nu har jag nedräkning! 4 dar till semester…

  • TinaStina

    Jag tycker att du är så superduktig! Dina LOs är fantastiska och jag hittar knappt ord för dessa två. Så välgjorda och välkomponerade och otroligt snygga i färgkombinationen!

    När jag väl kommer tillbaks från min semesterresa så kommer jag att landa här ett tag och bara få inspiration i mängd så att jag kan komma igång med egna LOs. Det har mest blivit kort på sista tiden och jag LÄNGTAR efter att göra LOs igen!

    Kramar!

  • Malin

    JÄttefina Los!
    Tack för din snälla kommentar hos mej=) Blir så glad när bloggen uppskattas! Jag har en tendens att börja skriva och sen kan jag inte sluta ;P

    Kram!

  • ciiccii

    Jag blir än en gång imponerad över vad du skapar. Underbara LOn.

  • ciiccii

    Japp det är clearstamp. Jag bara måste ha fler. De är så användbara.

  • birgited

    Helt fantastiska ! Blir så imponerad över hur du får med så många detajder och ändå ser det så harmonisktut! Vilka ögonfransar du har!! 🙂

    Du undrade över ”cirkeln på ”snurrkortet” den med uddar är en Revolution die, den med blomman…och fotavtrycket är en stämpel bara

    Biggan

  • Kamilla

    Hej Igen 🙂
    Du har fått en award i min blogg!

  • Marie

    Hej!

    Vad kul att du äntligen skaffat dig en blogg!! Du ÄR ju så DUKTIG! Ska försöka mig på ett besök på en att Era månadsträffar i Ö-vik. Då kanske jag får följa med som din gäst? Sen hoppas jag att vi träffs om det blir fler träffar i N-ling. Ha en bra semester mitt i höet. Kram

  • Annica

    Klart att du ska följa med på en av våra månadsträffar! Du hittar aktuella datum på Highcoastscraps hemsida. (Finns länkat…) Hör bara av dig när det passar!
    Vad jag vet så blir det nog en träff i Nordmaling till hösten åxå!… 🙂

Kommentera

