Happiness lives within your heart

Happiness lives within your heart, and in knowing that you are loved…

 

   

Här har jag gjort en LO på en god vän, arbetskamrat och granne.

Jag har använt papper som jag tror är från Basic Grey, om jag inte minns fel? Jag har haft dem liggande länge, och det var först nu som ”det föll på plats” vad jag skulle göra med dem. Jag har köpt underbara rub ons från Rhonna Farrer och det tycks finnas en plats för dem på alla mina Lo´s nuförtiden… Jag har använt Tim Holtz distresser till att färga cardstocken med, lite mesh, wellum som jag gjort några blommor av, och lite diverse annat. Inspiration kommer från fantastiska Irene Tan.

För en gångs skull är jag riktigt nöjd med en Lo, så där på en gång! Ändå tog den inte SÅ lång tid att göra… 🙂

 

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

9 responses to “Happiness lives within your heart

Kommentera

