Jag har gjort en egen header.

Jag har roat mig med att gör en egen header! Jag har redigerat den lite eftersom WordPress har en fast storlek på bannern, vilket ställde till lite problem för orutinerade bloggaren Annica…  🙂

Det får duga så här ett tag.

Detaljer

   

 Jag har använt papper från Basic Grey och cardstock. Overlay-Rhonna Farrer, QK Rev-Flourish. Chipboard från MM, stämplar-7gypsies, rub ons från Hambly och K & Company. Klockstämpel-Heidi Swapp, handmade sticker, och lite smyckesdetaljer. Säkert har jag glömt något åxå…

 

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

13 responses to “Jag har gjort en egen header.

  • Cath.

    Å, vad fin! Måste nog också börja tänka på att piffa till min blogg….
    Ha det bra!

  • M@gs

    Ooo så fin. Som Cath. sa, måste nog piffa till bloggen med en banner.
    Kram

  • Ulrica

    Superfin header!

    Ha en bra kväll, kram

  • TinaStina

    Men ÅÅÅ vad snygg!!! Jag ska byta blogg till blogspot.com eftersom man inte kan göra ett s-it på den jag har nu.

    Tycker förresten inte alls att den är suddig. Jättefin är den!

  • Ingela G

    En jättefin banner!!
    Skulle gärna vilja ha en sådan egengjord istället för den jag har. Riktigt snyggt!
    hälsningar Ingela G

  • coffeeaddicted

    Tjusigt! =)

    BTW, headern blir suddig för att den har sträckts ut på höjden.
    Kika på orginalbilden till temat så får du veta hur många pixlar det ska vara för att passa bäst =)

  • Ulla

    Jättefin blogg du gjort, jag återkommer gärna och kollar in dina fina alster..

  • Annica

    Tack för tipset Jessica! Ska titta på det! 🙂
    Tyckte att jag kollat allt men…

  • Kamilla

    OMG bruden!U made it again!! =)
    Super snygg!
    Tror du jag hade problem att hitta dig??Jo,när man skriver WORLDPRESS så hittar man inte…men nu är jag här & härjar =)

  • Suz

    Jätteläcker! Kul att du är med blogg!
    Lycka till. Du ligger under mina favoriter så jag kommer igen.
    Suz

  • Lisbet

    Kanonfin header.
    Har kollat runt en stund på din sida. Det är så kul att se vad andra pysslar med. Good work.

  • Karolina (karehed)

    Tack för att du skaffade en blogg. Då får vi möjligheten att se dina härliga layouter. :0)
    Tack för kommentaren i min blogg!

  • Bengt

    Din banner är i original 700×237 pixel medans wordpress ställer om storleken till 736×229. Därav suddigheten och sekvheten i bilden!

Kommentera

