Gunga

Här är mitt sista bidrag till Svensk Scrapbookings Midsommarcrop. Utmaningen var -Scrappa en förstoring. Tiden rann iväg (som vanligt) så detta blev ett hastverk. Jag är ändå rätt nöjd, med tanke på hur kort tid det tog att göra den…

GUNGA

 

Detaljer

   

Här har jag använt MME-Wild Asparagus ”home sweet home”, Cardstock, och mulberry. Stämplar-Rhonna Farrer, thickers-American Craft och en doodle genie från Chatter Box. Övrigt-band, snören, akrylfärg, distresser osv.

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

4 responses to “Gunga

  • Cath.

    Det var tur det att Kamilla lyckades övertala dig för här vill jag kika in ofta och insupa inspiration…. Men gör det du tycker är roligt och hinner… Så grattis till bloggen! Tycker du gör jättefina saker, därför vill jag ju tillbaka =D

  • Anita/AniLi

    Sååå,snygg och även här läckra detaljer.
    Hoppar du skriver här i bloggen och berättar lite om vem du är och förståss att du visar vad du tidigare har gjort för alster!!! Återkommer gärna!

  • Kamilla

    Näää,inte ska du väl gå & bli en snabbscrappare? då blir jag ledsen i ögat….
    Jättefin LO!!!LOVLEY!!

  • midalina

    Snygg och tilltalande blogg och läckra alster! Tycker du har fått LO’n härligt sommrig, det ser verkligen ut som om gungan tittar ut ur en berså 🙂

Kommentera

