Vinnare av blommor i blått, och dax för Rosa!

Så var det dax att hitta en ny adress till mina blå blommor. Random.org har hjälp mig att hitta rätt person, och den personen är Malin/Turbomalin!  Grattis till dig! Maila mig din Snigelpost adress, så kommer blommorna i lådan.

Jag gillar att ge bort saker, så jag fortsätter i samma stil, med en förpackning handgjorda blommor i rosa denna gång. Om du vill ha dessa, så lämna en kommentar! Vill du ha dubbel chans, så tipsa om min Give Away i din blogg. Då får du två ”lotter” av mig. På fredag den 21/5 drar jag en vinnare. 🙂

Efter detta har jag faktisk en förpackning blommor till. De blommorna är gula, så om du gillar den somriga färgen gult, så får du hålla ögonen öppna framöver!

Ha en härlig avslutning på helgen!

Om Annica

Arbetande, pysslande, livsnjutande, matälskande djurmänniska med passion för kreativt skapande och musik. Visa alla inlägg av Annica

44 responses to “Vinnare av blommor i blått, och dax för Rosa!

Lämna en kommentar